Dreame D9 Floor Mopping, functie Mop, senzor LSD, Bariere virtuale, 40W, 3000 Pa, Autonomie 150 min, Li-Ion 5200mAh, 0.57L

Cod ForIT: 296718 Cod produs: RLS5-WH0

1.345,45 lei

Disponibilitate:
nu este in stoc

Livrare in Bucuresti: Gratuita
Livrare in tara: 19,99 lei

Costul include kg suplimentare.

Livrare

Garantie: 24 luni, persoane fizice; 12 luni, persoane juridice.

Adauga in lista de comparatie
Oney 3x4x
Plata in 3 sau 4 rate prin card bancar de debit. Rapid și ușor cu Oney, mai multe detalii.

Descriere:

Aspirator robot Dreame D9 Floor Mopping, functie Mop, senzor LSD, Bariere virtuale, 40W, 3000 Pa, Autonomie 150 min, Li-Ion 5200mAh, 0.57L

Aspirator robot DREAME D9 Floor Mopping Robot, 40 W, control prin aplicatie Mi Home, compatibil cu Amazon Alexa, autonomie 150 minute, laser LDS 3.0

 

 

Cu noul aspirator robot DREAME D9 Floor Mopping Robot, unul dintre cele mai bune din clasa sa, vei obtine maximum de curatenie in casa. Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot are toate caracteristicile pentru a transforma locuinta intr-un mediu mai curat si sanatos pentru tine si familia ta. Este echipat cu recipient de praf si rezervor de apa generoase, furnizeaza putere ridicata de aspirare si ofera siguranta si confort de fiecare data cand il utilizezi. Praful nu va mai fi o problema odata cu achizitionarea si utilizarea regulata a aspiratorui robot DREAME D9 Floor Mopping Robot.

 

Aspirator robot DREAME D9

 

Este pus in miscare de un motor japonez NIDEC ceea ce ii permita sa ofere curatenia la care pana acum doar ai visat. In plus, nici nu-l vei auzi in timpul functionarii datorita tehnologiei de reducere a zgomotului.

Si nu in ultimul rand, il poti controla din aplicatia Mi Home (poti programa oricand curatenia, decide ordinea in care vor fi aspirate/spalate camerele, unde nu are voie sa intre etc) sau vocal datorita compatibilitatii cu Amazon Alexa.

 

Aspirator robot DREAME D9 Floor Mopping Robot – Caracteristici:

  • Noul sistem laser LDS 3.0;
  • Algoritm nou inteligent SLAM;
  • Configuratie de top si patru tehnologii excelente pentru o curatenie de neegalat;
  • Functie avansata mop;
  • Aspirare si spalare in acelasi timp;
  • Putere de aspirare 3000Pa;
  • Sistem inteligent BSM de management al bateriei;
  • Crestere automata a puterii de aspirare pe covoare;
  • Laveta antibacteriana, elimina 99% din bacterii prin spalarea podelelor;
  • Sistem profesional de reducere a zgomotului;
  • Control prin aplicatie Mi Home;
  • Compatibil cu Amazon Alexa;
  • Autonomie 150 minute;
  • Suprafata aspirata 250;
  • Suprafata spalata 200;
  • Compatibil cu sistemele Android si IOS;
  • Poate fi controlat prin aplicatia Mi Home.
Aspirator robot DREAME D9

 

Tehnologie de navigatie: Noul sistem laser LDS 3.0

Datorita algoritmului SLAM imbunatatit, Laserul Lidar LDS realizeaza un plan de navigatie mai corect, o cartografiere mai rapida si o planificare mai eficace a rutei.

Sensibilitate imbunatatita

  • Scanare rapida de 2080 puncte pe secunda.

Acuratete crescuta

  • Eroare de distanta: ≤10mm.

 

Aspirator robot DREAME D9

 

Planificarea rutei a fost imbunatatita prin noul algoritm SLAM smart

Tehnologia este comparabila cu creierul uman.

Puterea imensa a noului algoritm SLAM ajuta robotul sa se pozitioneze mai bine in spatiu, sa creeze harti si sa curate mai eficient casa.

Aspirator robot DREAME D9

 

Aspirator robot DREAME D9
Aspirator robot DREAME D9

 

Modalitati flexibile de curatenie

Aceste optiuni sunt posibile datorita functiei avansate de spalare a podelelor.

Denumire usoara a zonelor prin operare manuala.

Planificare la indemana si selectarea  camerelor pentru curatenie 6 moduri de curatenie

  • Curatenie in functie de fiecare camera; acopera intreaga locuinta;
  • Creeaza pereti virtuali pentru evitatea anumitor zone;
  • Camerele in care sa faca curatenie;
  • Alege o zona anume de curatat;
  • Aspira de doua ori pentru o curatenie mai profunda;
  • Stabileste zone restrictionate in care aspiratorul nu are voie sa intre.
Aspirator robot DREAME D9

 

Aspirare si mop, optiune 2-in-1

Diferite moduri de curatenie pentru case diferite.

 

 

Putere de aspirare de 3.000Pa

Aspira toate particule, mici sau mari, aflate pe podea.

  • Aspirator robot DREAME D9570ML – volum recipient praf;
  • 4 moduri de aspirare;
  • Aspirator robot DREAME D90.1mm perie principala extra subtire.
Aspirator robot DREAME D9

 

Motor japonez Nidec

Este puternic si are o durata mare de functionare.

Aspirator robot DREAME D9

 

Filtru care retine particule de pana la 0.3 microni

Filtreaza 99.7% dintre particulele microscopice si lasa aerul curat.

Aspirator robot DREAME D9

 

Tunel de aspirare fluid

Aspirare usoara si eficienta.

 

Sistem inteligent BSM de management al bateriei  

Acumulator de capacitate mare de 5200mAh + sistem inteligent de management al bateriei.

Datorita tehnologiei BMS, bateria se descarca mai eficient cu reducerea la maximum a pierderilor de putere. Autonomia bateriei este de 150 de minute, o perioada suficient de mare pentru indeplinirea unor sarcini diferite de curatenie cu o singura incarcare.

Aspirator robot DREAME D9

 

Crestere automata putere de aspirare a covoarelor pentru rezultate excelente

Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot recunoaste covoarele si creste imediat puterea de aspirare pentru o curatare mai profunda a acestora.

 

Spalare antibacteriana eficienta, elimina 99.9% din bacterii

Aspiratorul robot Dreame D9 este echipat cu un rezervor generos de apa cu o capacitate 270mL ce asigura spalarea a 200m2. Prin intermediul aplicatiei poti alege unul dintre cele trei moduri pentru reglarea cantitatii de apa utilizate in timpul unei sesiuni.

 

Curatenie in liniste cu ajutorul design-ului profesional de reducere a zgomotului

Pentru reducerea zgomotului si oferirea unei experiente silentioase de curatenie, aspiratorul robot DREAME D9 este optimizat din toate punctele de vedere: motor, tub aspirare, design si materiale utilizate.

Tocmai de aceea poate fi utilizat chiar si cand copilul doarme, fara teama ca poate fi trezit inainte de vreme,

Aspirator robot DREAME D9

 

Solutia perfecta pentru curatarea casei in diminetile aglomerate

Din aplicatie poti planifica curatenia cand tu nu esti acasa.

Aspirator DREAME D9

 

 

Controleaza procesul de curatenie cu vocea

Odata conect la Amazon Alexa, robotul va rapunde rapid comenzilor tale vocale.

Aspirator robot DREAME D9

 

Continuare inteligenta a sarcinii anterioare

Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot isi aminteste unde a intrerupt munca asa ca o reia din acelasi loc imediat ce s-a incarcat. Ceea ce inseamna ca nu trebuie sa-ti faci griji nici macar atunci cand nu esti acasa.

 

Harta salvata pentru o casa cu trei etaje

Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot poate cartografia pana la 3 etaje, ceea ce asigura o curatenie eficienta a intregii case.

 

Actualizare constanta a OTA

Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot iti intelege nevoile de curatenie  siprin actualizarea constanta a functiile cu OTA ofera tot mai multe optiuni.

 

Anticoliziune, anticadere, perceptie totala a mediului

Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot este dotat cu 13 senzori de mare preciei care ii permit sa se adapteze in medii complicate si sa evite coliziunile, caderile si sa curate cu mai multa eficacitate colturile.

 

Alte detalii importante gandite pentru a-ti usura viata

 

Trece cu usurinta peste praguri, covoare etc  

Aspiratorul robot DREAME D9 Floor Mopping Robot poate recunoaste si depasi obstacolele de pana in 20mm inaltime.

 

Filtru HEPA

Poate fi spalat si este usor de inlocuit.

 

La activarea functiei de spalare se foloseste doar apa. Nu este indicata folosirea detergentilor de curatare, deoarece poate duce la deteriorarea aparatului.

Specificatii:

  • Specificatii Tehnice Generale
    • Tip aparat
      Robot
    • Model
      D9
  • Detalii Produs
    • Tip
      Robot
    • Aspirare
      Umeda
      Uscata
    • Filtrare
      Da
    • Filtru
      HEPA Lavabil
    • Roti
      Da
    • Afisaj
      Nu
    • Colectare
      Da
    • Sistem filtrare
      Da
    • Acumulatori
      Li-Ion 5200mAh
    • Functie mop
      Da
    • Capacitate colectare
    • Putere
    • Nivel zgomot
      65 dB
    • Autonomie
      150 minute
    • Capacitate praf
    • Putere motor
    • Capacitate recipient apa
    • Vid (max)
      3000 Pa
    • Suprafata de curatare
    • Altele
      AspirareSpalareAspirare si spalare in acelasi timp
    • Filtru hepa
      Da
  • Caracteristici Smart
    • Functie de mapare
      Da
    • Incarcare automata si continuarea curateniei
      Da
    • Docare automata si reincarcare
      Da
    • Programare
      Da
    • Wi-Fi
      Da
    • Zid virtual
      Da
    • Senzor anti-cadere
      Da
    • Urcare obstacole
      Da
    • Inaltimea pragului
    • Control prin aplicatie
      Da
  • Alte Detalii
    • Culoare
      Alb
    • Dimensiuni
      35 x 35 x 9.68 cm
    • Greutate
      3.8 Kg
    • Altele
      AspirareSpalareAspirare si spalare in acelasi timp
  • Informatii Suplimentare
    • Informatii suplimentare
      Confectionat din ABS

Produsele prezentate sunt comercializate in ambalajul original al producatorului. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site, acestea se pot modifica in functie de actualizarile producatorilor fara anuntarea prealabila a utilizatorilor.

Cod produs: #296718 | Cod producator: Dreame RLS5-WH0

Rating general al produsului:

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza S.C. PMC Group Distributie S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin S.C. PMC Group Distributie S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate S.C. PMC Group Distributie S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • c. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta etc);
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip "in ear" si casti cu microfon);
  • e. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica, etc.)
  • f.  Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
  • g. Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite
  • h. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • i. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • j. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • l. Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea pe toate produsele, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor finalizate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice
  • Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura
  • Produse pentru bucatarie si servire
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • Produsele Ninebot si Segway pot fi testate, verificate in modul "Demo". In cazul in care ati activat seria unica de inregistrare a produsului prin intermediul aplicatiei Segway-Ninebot, si doriti sa-l returnati in termenul legal de 14 zile conform O.G.34/2014, acesta necesita inlocuirea unor componente hardware considerabile ca pret, situatie ce conduce astfel la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35-50 % in functie de model. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului.
  • Solid State Drive (SSD) - in functie de gradul de utilizare a produsului dat retur, valoarea acestuia va fi diminuata cu un procent direct proportional cu “SSD Life-Left” (capacitatea de utilizare - scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei). Utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare - scriere\rescriere.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor la magazinul ForIT se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Pentru returnarea produselor prin curierat, va rugam sa efectuati expedierea acestora prin orice mijloc de expeditie, cu serviciul de Deschidere Colet.

Documente necesare pentru retur:

-Factura fiscala;

-Certificat garantie.

 

Adresa: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123

Telefon de contact: 021.555.92.70

Mentiune

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dretului de retur.

 

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. 

Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "RETUR" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!

Livrare Bucuresti:

Gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei.

Comenzi mai mici de 250 de lei - cost transport 15 lei

Livrare in tara:

Livrarea se face contra cost (Fan Courier sau Sameday).

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

 

Termenii de livrare:

  1. In stoc depozit - livrare 24-72H
  2. In stoc furnizor - livrare in 2-5 zile lucratoare
  3. La cerere in 2 zile (In stoc furnizor) - livrare in 2-5 zile lucratoare
  4. La cerere in 4 zile (In stoc furnizor) - livrare in 4-7 zile lucratoare
  5. La cerere in 5 zile (In stoc furnizor) - livrare in 5-8 zile lucratoare
  6. La cerere in 7 zile (In stoc furnizor) - livrare in 7-12 zile lucratoare

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Disponibilitatea produselor se actualizeaza de doua ori pe zi, mentionam ca pot surveni modificari de stoc fara a fi anuntati in prealabil.

PMC Group Distributie SRL face eforturi zilnice pentru a mentine informatia referitoare la stoc, cat mai actuala, aceasta situatie se aplica pentru produsele aflate in stocul furinizorilor ( punctele 2.3.4.5.6 ).

Pentru comenzile cu ridicare din showroom, produsele sunt rezervate din stoc pentru 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat. 

Colete:

    19,99 Lei - in limita a 6kg (TVA inclus)
    1,19 Lei - fiecare Kg aditional

Costuri aditionale:

    1,19 lei - fiecare Km suplimentar ( in cazul expeditiilor efectuate in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor in care Fan Courier are colaboratori)
    5,95 lei Deschiderea coletului la livrare

1. Numerar (la punctul de lucru sau la livrare in Bucuresti)

- Produsele se platesc in momentul ridicarii de la sediu pentru ridicare personala sau curierului www.forit.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.

 

2. Cu cardul (la punctul de lucru sau online)

3. Ordin de plata

- Se emite o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un agent ForIT. Datele pentru plata prin ordin bancar se vor regasi pe factura proforma.
- Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la punctul de lucru dupa confirmarea intrarii banilor in contul bancar al ForIT.

RO07INGB0000999905206872

ING Office Unirii

4. Ramburs

- Se platesc produsele curierului care livreaza (Fan Courier sau Agent ForIT in Bucuresti) impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

5. Trezorerie

- Se platesc in contul din trezorerie de catre toate institutiile statului sau bugetare.

Cont IBAN: RO35TREZ7005069XXX010787
Trezoreria Municipiului Bucuresti 

ATENTIE! PLATILE IN CONTUL DE TREZORERIE SE FAC DOAR DE CATRE INSTITUTIILE BUGETARE !!!

 

6. In rate prin Credius

- Toate informatiile pentru achizitionarea produselor in rate prin Credius, pot fi gasite aici.

7. Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin   

Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.


Pasii sunt simpli:


1. selectezi ca Metoda de plata, varianta " Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin TBI Bank si finalizezi comanda
2. vei fi redirectionat in pagina TBI – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferul
3. vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate si valoarea lunara dorite
4. te identifici la distanta pe baza cartii de identitate in original
5. semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF de minim 3 luni
6. dupa aprobare, noi iti livram comanda.