eufy WITH AUTO EMPTYING STATION ROBOVAC LR30 HYBRID+

Cod ForIT: 423587 Cod produs: T2181G11
Produsul nu mai este activ in oferta ForIT

Iti recomandam alte produse similare din categoria Aspiratoare Robot

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 021.555.92.70.

0,00 lei

Livrare in Bucuresti: 15,01 lei
Livrare in tara: 19,99 lei

Costul include kg suplimentare.

Livrare

Garantie: F024M.

Adauga in lista de comparatie

Descriere:

Aspirator Robot eufy WITH AUTO EMPTYING STATION ROBOVAC LR30 HYBRID+

aspirator robot smart eufy Clean LR30 Hybrid+Pana la 60 de zile* de curatare automata

Statia de golire automata utilizeaza 25.000 Pa de aspiratie pentru a indeparta usor praful din RoboVac. Acesta este colectat intr-un sac de praf, care poate fi utilizat timp de pana la 60 de zile* inainte de a fi inlocuit. (Include 1 sac de praf de rezerva.)
*Conform datelor de laborator eufy. Durata variaaza in functie de mediul din locuinta dvs. si de numarul de animale de companie.

Sac de praf de mare capacitate
Sacul de praf de capacitate mare poate stoca pana la 60 de zile* de resturi, iar cand este plin, pur si simplu il scoateti si il aruncati.
*Conform datelor de laborator eufy. Durata va varia in functie de mediul de acasa si de numarul de animale de companie.

 

aspirator robot smart eufy Clean LR30 Hybrid+

aspirator robot smart eufy Clean LR30 Hybrid+

Caracteristici cheie

  • Navigatie cu laser iPath™️
  • Aspiratie ultra puternica de 3.000 Pa
  • Rezervor de apa controlabil
  • Cartografiere pe mai multe etaje
  • Control prin aplicatie si compatibilitate cu Amazon Alexa
  • Blocaj de siguranta pentru copii

Aspirator si mop 2 in 1
Aspira si spala simultan intr-un model metodic pentru o curatare mai profunda si mai eficienta.

Navigatie cu laser iPath™
RoboVac LR30 Hybrid+ foloseste iPath™ Laser Navigation pentru a invata configuratia casei tale si a construi o harta precisa.

Rezervor de apa controlabil
Alegeti intre 3 setari ale debitului de apa pentru a obtine cea mai buna curatare pentru diferite tipuri de podele.
aspirator robot Eufy RoboVac LR30 Hybrid

Cartografiere pe mai multe etaje
eufy RoboVac LR30 Hybrid+ recunoaste pana la 3 niveluri ale casei tale si memoreaza preferintele tale de curatare pentru fiecare camera.

Control convenabil prin aplicatie
Programeaza-ti urmatoarea curatare, selecteaza zone sau locuri specifice sau stabileste limite virtuale de oriunde te-ai afla.

Un aspirator robot versatil
Cu o inaltime de urcare impresionanta de 20 mm, RoboVac trece fara efort peste praguri si covoare fara sa se blocheze.

Tehnologie BoostIQ
RoboVac creste in mod inteligent puterea de aspirare atunci cand trece de la suprafete dure la covoare.
aspirator robot Eufy RoboVac LR30 Hybrid
Control vocal
eufy RoboVac LR30 Hybrid+ este compatibil cu Amazon Alexa si Google Assistant, astfel incat puteti controla RoboVac cu ajutorul vocii in timp ce va bucurati de timpul liber.
Senzori anti-cadere, reincarcare automata
RoboVac foloseste tehnologia de detectare a diferentelor de nivel, astfel incat detecteaza scarile si bordurile si e mereu in siguranta. Cand nivelul bateriei este prea scazut pentru a continua curatarea, RoboVac va reveni automat la baza de incarcare. Odata incarcata la 80% baterie, aceasta va relua curatarea in zona in care s-a oprit.

Ce contine pachetul:

1 x aspirator robot eufy RoboVac LR30 Hybrid+
1 x statie de golire automata
2 x saci de praf suplimentari
1 x baza de incarcare
1 x Adaptor de alimentare
1 x Panza de mop
1 x Tampon impermeabil
1 x Instrument de curatare
2 x Perii laterale
1 x Filtru suplimentar

Nota:
Asigurati-va ca utilizati un router de 2,4 GHz sau un router cu banda duala care este configurat sa accepte o banda de frecventa de 2,4 GHz. RoboVac nu accepta banda de frecventa de 5 GHz.
Intrebari frecvente si raspunsuri
1. Este sacul de praf reutilizabil?
Sacul de praf nu este reutilizabil, dar pot fi achizitionate altele noi. Acesta suporta pana la 60 de zile de goliri automate. Atunci cand sacul este plin, veti primi notoficari pe dispozitiv si in aplicatie pentru inlocuirea lui.

2. Cat dureaza incarcarea completa a eufy RoboVac LR30 Hybrid++?
Inainte de incarcare, va rugam sa confirmati ca indicatorul de alimentare alb de pe baza de incarcare se aprinde. Este nevoie de aproximativ 3-4 ore pentru a se incarca complet atunci cand dispozitivul are bateria descarcata. Lumina acestuia este albastru continuu atunci cand dispozitivul este complet incarcat.

3. eufy RoboVac LR30 Hybrid++ poate curata mai multe etaje? Pot salva mai multe harti?
Da, suporta curatarea pe mai multe etaje. Puteti salva pana la 3 harti atunci cand functia de salvare a mai multor harti este activata in aplicatie

4. Ce reprezinta modul de curatare personalizata?
O caracteristica unica a eufy RoboVac LR30 Hybrid++ este modul de curatare personalizata. Curatarea personalizata poate fi configurata in functie de mediul dvs. de acasa pentru a seta diferite niveluri de putere de aspirare si debite de apa in functie de nevoile de curatare din diferite incaperi.

Specificatii:

  • Specificatii Tehnice Generale
    • Tip aparat
      Robot
  • Detalii Produs
    • Tip
      Robot
    • Aspirare
      Uscata
      Umeda
    • Functie mop
      Da
    • Nivel zgomot
      62 dB
    • Autonomie
      145 min
    • Capacitate recipient apa
    • Tip alimentare
      Acumulatori
  • Caracteristici Smart
    • Functie de mapare
      Da
    • Docare automata si reincarcare
      Da
    • Confirmari vocale
      Da
    • Programare
      Da
    • Wi-Fi
      Da
    • Senzor anti-cadere
      Da
    • Control prin aplicatie
      Da
  • Alte Detalii
    • Culoare
      Negru
    • Dimensiuni
      350×350×100 mm

Produsele prezentate sunt comercializate in ambalajul original al producatorului. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site, acestea se pot modifica in functie de actualizarile producatorilor fara anuntarea prealabila a utilizatorilor.

Cod produs: #423587 | Cod producator: eufy T2181G11

Rating general al produsului:

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza S.C. PMC Group Distributie S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin S.C. PMC Group Distributie S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate S.C. PMC Group Distributie S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • c. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta etc);
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip "in ear" si casti cu microfon);
  • e. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica, etc.)
  • f.  Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
  • g. Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite
  • h. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • i. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • j. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • l. Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea pe toate produsele, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor finalizate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice
  • Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura
  • Produse pentru bucatarie si servire
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • Produsele Ninebot si Segway pot fi testate, verificate in modul "Demo". In cazul in care ati activat seria unica de inregistrare a produsului prin intermediul aplicatiei Segway-Ninebot, si doriti sa-l returnati in termenul legal de 14 zile conform O.G.34/2014, acesta necesita inlocuirea unor componente hardware considerabile ca pret, situatie ce conduce astfel la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35-50 % in functie de model. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului.
  • Solid State Drive (SSD) - in functie de gradul de utilizare a produsului dat retur, valoarea acestuia va fi diminuata cu un procent direct proportional cu “SSD Life-Left” (capacitatea de utilizare - scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei). Utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare - scriere\rescriere.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor la magazinul ForIT se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Pentru returnarea produselor prin curierat, va rugam sa efectuati expedierea acestora prin orice mijloc de expeditie, cu serviciul de Deschidere Colet.

Documente necesare pentru retur:

-Factura fiscala;

-Certificat garantie.

 

Adresa: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123

Telefon de contact: 021.555.92.70

Mentiune

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dretului de retur.

 

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. 

Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "RETUR" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!

Livrare Bucuresti:

Gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei.

Comenzi mai mici de 250 de lei - cost transport 15 lei

Livrare in tara:

Livrarea se face contra cost (Fan Courier sau Sameday).

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

 

Termenii de livrare:

  1. In stoc depozit - livrare 24-72H
  2. In stoc furnizor - livrare in 2-5 zile lucratoare
  3. La cerere in 2 zile (In stoc furnizor) - livrare in 2-5 zile lucratoare
  4. La cerere in 4 zile (In stoc furnizor) - livrare in 4-7 zile lucratoare
  5. La cerere in 5 zile (In stoc furnizor) - livrare in 5-8 zile lucratoare
  6. La cerere in 7 zile (In stoc furnizor) - livrare in 7-12 zile lucratoare

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Disponibilitatea produselor se actualizeaza de doua ori pe zi, mentionam ca pot surveni modificari de stoc fara a fi anuntati in prealabil.

PMC Group Distributie SRL face eforturi zilnice pentru a mentine informatia referitoare la stoc, cat mai actuala, aceasta situatie se aplica pentru produsele aflate in stocul furinizorilor ( punctele 2.3.4.5.6 ).

Pentru comenzile cu ridicare din showroom, produsele sunt rezervate din stoc pentru 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat. 

Colete:

    19,99 Lei - in limita a 6kg (TVA inclus)
    1,19 Lei - fiecare Kg aditional

Costuri aditionale:

    1,19 lei - fiecare Km suplimentar ( in cazul expeditiilor efectuate in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor in care Fan Courier are colaboratori)
    5,95 lei Deschiderea coletului la livrare

1. Numerar (la punctul de lucru sau la livrare in Bucuresti)

- Produsele se platesc in momentul ridicarii de la sediu pentru ridicare personala sau curierului www.forit.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.

 

2. Cu cardul (la punctul de lucru sau online)

3. Ordin de plata

- Se emite o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un agent ForIT. Datele pentru plata prin ordin bancar se vor regasi pe factura proforma.
- Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la punctul de lucru dupa confirmarea intrarii banilor in contul bancar al ForIT.

RO07INGB0000999905206872

ING Office Unirii

4. Ramburs

- Se platesc produsele curierului care livreaza (Fan Courier sau Agent ForIT in Bucuresti) impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

5. Trezorerie

- Se platesc in contul din trezorerie de catre toate institutiile statului sau bugetare.

Cont IBAN: RO35TREZ7005069XXX010787
Trezoreria Municipiului Bucuresti 

ATENTIE! PLATILE IN CONTUL DE TREZORERIE SE FAC DOAR DE CATRE INSTITUTIILE BUGETARE !!!

 

6. In rate prin Credius

- Toate informatiile pentru achizitionarea produselor in rate prin Credius, pot fi gasite aici.

7. Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin   

Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.


Pasii sunt simpli:


1. selectezi ca Metoda de plata, varianta " Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin TBI Bank si finalizezi comanda
2. vei fi redirectionat in pagina TBI – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferul
3. vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate si valoarea lunara dorite
4. te identifici la distanta pe baza cartii de identitate in original
5. semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF de minim 3 luni
6. dupa aprobare, noi iti livram comanda.