Disponibilitate:
nu este in stoc
Costul include kg suplimentare.
Garantie: G024M.
Adauga in lista de comparatieAspirator Robot D9 Pro
Dreame D9 Robot Vacuum and Mop
Fa ceva placut in timp ce aspiratorul robot Dreame D9 Pro aspira si curata podelele pentru tine. Datorita unei puteri de aspiratie de pana la 4000 Pa,
face fata rapid murdariei, iar bateria sa durabila asigura un timp de lucru de pana la 150 de minute la o singura incarcare. Capacitatea recipientului de deseuri al aparatului este de 570 ml,
iar recipientul de apa este de 270 ml. Miscarea libera a robotului prin incaperi este posibila datorita sistemului de navigatie LiDAR, iar aplicatia Mi Home faciliteaza functionarea acestuia.
Datorita rezervorului de apa de mare capacitate, Dreame D9 Pro poate curata podele cu o suprafata totala de pana la 200 m2 dintr-o singura miscare.
Aceasta inseamna ca va functiona excelent si in apartamente mai mari. Cele 3 niveluri de umiditate disponibile va permit sa ajustati functionarea acestuia la nevoile dvs.
- nu trebuie sa va mai faceti griji pentru pete. Setul include si un covoras special rezistent la umiditate care protejeaza podelele de inundatii, chiar daca uitati sa deconectati modulul de stergere dupa curatare.
Cu Dreame va puteti lua ramas bun chiar si de la cea mai persistenta poluare. Robotul are o putere de aspirare de pana la 4000 Pa,
datorita careia elimina rapid praful, firimiturile, deseurile mici si chiar parul.
Exista si o functie Carpet Boost care face ca dispozitivul sa detecteze inteligent covoarele si sa mareasca automat puterea pentru a aspira mai eficient murdaria ascunsa in fibrele acestora.
Robotul este echipat cu o perie imbunatatita pentru podea, care este proiectata astfel incat parul sa nu se incurce in ea.
Nu trebuie sa pierzi timpul descurcandu-le enervant!
Daca este necesar, puteti, de asemenea, sa dezasamblati rapid si usor peria si sa o curatati pentru a o mentine in stare perfecta mai mult timp.
Ce face robotul sa fie atat de perfect acasa? Sistemul de navigatie LiDAR imbunatatit face ca dispozitivul sa scaneze in mod inteligent o anumita zona,
sa-si creeze harta si sa planifice traseul de curatare in asa fel incat sa curete temeinic fiecare colt si colt in cel mai scurt timp posibil.
Datorita acestui fapt, D9 Pro poate gestiona aproape orice sarcina perfect!
Tot ce trebuie sa faceti este sa ajungeti la smartphone-ul dvs. pentru a obtine acces la functii si setari suplimentare.
Aplicatia Mi Home va permite sa controlati robotul de la distanta, sa schimbati moduri si chiar sa creati programe de curatare pentru anumite incaperi sau zone.
De asemenea, este posibil sa se creeze zone interzise pentru dispozitiv. Utilizati aceasta functie daca nu doriti ca D9 Pro sa acceseze anumite parti ale apartamentului,
cum ar fi camera unui bebelus sau barlogul unui caine.
Controlul prin aplicatie nu este singura modalitate de a controla robotul de la distanta. Dreame D9 Pro este compatibil cu asistentul inteligent Amazon Alexa,
ceea ce inseamna ca il puteti opera cu vocea. Este nevoie de o comanda simpla pentru a incepe curatarea - nici macar nu trebuie sa va miscati de pe scaun sau sa ajungeti la telefon!
Robotul accepta pana la 7 limbi.
Ce altceva face ca Dreame D9 Pro sa fie perfect atat pentru apartamentele mici, cat si pentru cele mai mari? Robotul este echipat cu o baterie durabila,
datorita careia poate curata pana la 150 de minute cand este complet incarcat. Nici nu trebuie sa va amintiti sa-l incarcati.
Cand bateria este descarcata, dispozitivul se va intoarce automat la statia sa pentru a reumple energia.
Producator | viseaza |
---|---|
Model | D9 Pro |
Dimensiuni | 353 x 350 x 96,8 mm |
Balanta | 3,5 kg |
Conexiune | Wi-Fi de 2,4 GHz |
Intrare | 100-240 V ~ 50/60 Hz 0,5 A |
Putere nominala | 40 W. |
Puterea de aspirare | Pana la 4000 Pa |
Capacitatea bateriei | 5200 mAh |
Timpul de lucru | Pana la 150 de minute |
Capacitatea recipientului de praf | 570 ml |
Capacitate rezervor de apa | 270 ml |
Once connected to Alexa, the robot can respond to your voice immediately.
Produsele prezentate sunt comercializate in ambalajul original al producatorului. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site, acestea se pot modifica in functie de actualizarile producatorilor fara anuntarea prealabila a utilizatorilor.
Cod produs: #340513 | Cod producator: Dreame RLS5-BL0
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
S.C. PMC Group Distributie S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
S.C. PMC Group Distributie S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza S.C. PMC Group Distributie S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin S.C. PMC Group Distributie S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate S.C. PMC Group Distributie S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Adresa: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123
Telefon de contact: 021.555.92.70
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.
Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dretului de retur.
Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.
(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.
Art. 14, Alin. 3 :
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.
ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "RETUR" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!
Livrare Bucuresti:
Gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei.
Comenzi mai mici de 250 de lei - cost transport 15 lei
Livrare in tara:
Livrarea se face contra cost (Fan Courier sau Sameday).
Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Termenii de livrare:
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
Disponibilitatea produselor se actualizeaza de doua ori pe zi, mentionam ca pot surveni modificari de stoc fara a fi anuntati in prealabil.
PMC Group Distributie SRL face eforturi zilnice pentru a mentine informatia referitoare la stoc, cat mai actuala, aceasta situatie se aplica pentru produsele aflate in stocul furinizorilor ( punctele 2.3.4.5.6 ).
Pentru comenzile cu ridicare din showroom, produsele sunt rezervate din stoc pentru 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat.
Colete:
19,99 Lei - in limita a 6kg (TVA inclus)
1,19 Lei - fiecare Kg aditional
Costuri aditionale:
1,19 lei - fiecare Km suplimentar ( in cazul expeditiilor efectuate in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor in care Fan Courier are colaboratori)
5,95 lei Deschiderea coletului la livrare
1. Numerar (la punctul de lucru sau la livrare in Bucuresti)
- Produsele se platesc in momentul ridicarii de la sediu pentru ridicare personala sau curierului www.forit.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.
2. Cu cardul (la punctul de lucru sau online)
3. Ordin de plata
- Se emite o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un agent ForIT. Datele pentru plata prin ordin bancar se vor regasi pe factura proforma.
- Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la punctul de lucru dupa confirmarea intrarii banilor in contul bancar al ForIT.
RO07INGB0000999905206872
ING Office Unirii
4. Ramburs
- Se platesc produsele curierului care livreaza (Fan Courier sau Agent ForIT in Bucuresti) impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
5. Trezorerie
- Se platesc in contul din trezorerie de catre toate institutiile statului sau bugetare.
Cont IBAN: RO35TREZ7005069XXX010787
Trezoreria Municipiului Bucuresti
ATENTIE! PLATILE IN CONTUL DE TREZORERIE SE FAC DOAR DE CATRE INSTITUTIILE BUGETARE !!!
6. In rate prin Credius
- Toate informatiile pentru achizitionarea produselor in rate prin Credius, pot fi gasite aici.
7. Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin
Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.
Pasii sunt simpli:
1. selectezi ca Metoda de plata, varianta " Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin TBI Bank si finalizezi comanda
2. vei fi redirectionat in pagina TBI – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferul
3. vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate si valoarea lunara dorite
4. te identifici la distanta pe baza cartii de identitate in original
5. semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF de minim 3 luni
6. dupa aprobare, noi iti livram comanda.
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului