Termeni si conditii - ForIT

1.  ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre  S.C. PMC Group Distributie S.R.L., prin intermediul magazinului online www.forit.ro catre cumparator.

Astfel, urmatorii termeni se definesc astfel:
- bunuri si servicii: orice produs sau serviciu care urmeaza a fi furnizat de catre vanzator, cumparatorului
- cerere: document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri sau servicii prezentate in oferta magazinului online www.forit.ro
- contract: cerere confirmata de catre vanzator (confirmarea unei cereri se poate face doar telefonic sau electronic)

2. INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI CERERI

Prin lansarea unei cereri (electronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.forit.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile (electronic sau telefonic).
O cerere este compusa din urmatoarele:
- bunuri sau servicii regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat
- mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte mentiuni speciale
- specificatiile cumparatorului

Lansarea unei cereri (electronic sau telefonic) nu presupune si confirmarea cererii si a contractului.

Etapele complete sunt urmatoarele:
- inregistrarea unei cereri – se va genera un numar unic automat pentru fiecare cerere inregistrata
- preluarea unei cereri de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru afisat pe site la sectiunea Contact (programul Departamentului de Vanzari)
- confirmarea unei cereri se face dupa verificarea cererii si a stocului produselor aflate in cerere . Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail) doar in zilele lucratoare.
- livrarea unei cereri se face dupa confirmarea cererii si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator

Produsele aflate in oferta magazinului online www.forit.ro se pot vinde numai in baza unei cereri. Cererea se va procesa conform pasiilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru al Departamentului de Vanzari. O cerere neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor. cererile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date.

O cerere care contine produse afisate in site cu urmatorul status : STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU INTREABA STOC nu pot fi onorate in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta cerere inaintea ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.

In cazul anularii cererii achitate online cu cardul, clientul este obligat sa furnizeze contrul cat si toate datele necesare pentru returnarea banilor.

3. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR

Preturile si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile. Preturile din cereri si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produse care se aduc pe baza de cererea speciala se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA cererile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Stocul produselor comercializate de catre magazinul online www.forit.ro este mentionat astfel:

- STOC MAGAZIN : produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei cereri online, DUPA CONFIRMAREA cereriI. cererile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul STOC MAGAZIN au un numar limita de bucati. Updatarea stocurilor se face conform celor mai sus mentionate – in consecinta pot aparea situatii in care un produs cerut cu status STOC MAGAZIN sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o cererea anterioara


- STOC FURNIZOR (DEPOZIT) : produsul se afla in depozitul furnizorului si se poate ridica sau livra dupa verificarea stocului la furnizor. Informatia fiind preluata de la furnizor,nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia


- INTREABA STOC : asemanator cu statusul STOC FURNIZOR , cu mentiunea ca furnizorii acestor produse nu au posibilitatea de actualizare electronica a stocului. Stocul se verifica de catre agentii de vanzari la cererea clientului sau in urma unei cereri


- INDISPONIBIL : produsul nu mai este disponibil nici in stocul www.forit.ro nici in stocul furnizorului. Aceasta informatie  este afisata pentru produsele care au fost in stoc si nu se mai aduc pana nu dispar din toate ofertele furnizoriilor cu care lucreaza www.forit.ro.


- PREORDER : produsul este disponibil doar in sistem de rezervari www.forit.ro PREORDER. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica fara preaviz data de lansare si pretul produsului.

 

     ForIT.ro isi rezerva dreptul de a anula cererile pentru produse si servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse
     In urma cererii efectuate pe site, email-ul trimis este generat automat si nu reprezinta confirmarea ca produsele cerute sunt pe stoc. Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale. 
     Clientul va fi contactat in cel mai scurt timp de un consultant ForIT.ro pentru a i se confirma stocul si pentru a stabili detalii referitoare la finalizarea cererii.

4. PRET DERIZORIU

Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor.
Este posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate.
In cazul inregistrarii unei cereri cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze cererea Cumparatorului.
In cazul inregistrarii unei cereri pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii cererii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze cererea Cumparatorului.

5. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor asupra întregului continut apartin în totalitate S.C. PMC Group Distributie S.R.L. si nu se pot folosii sau copia fara acordul scris al proprietarului.

Cei care acceseaza acest site web au urmatoarele drepturi:

    Explorarea continutului www.forit.ro

    Reproducerea, traducerea sau utilizarea informatiilor publicate, numai cu acordul sursei;

    Inserarea în paginile proprii a unor legaturi catre acest site web (atunci când legaturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.forit.ro );

    Persoana care îsi bazeaza deciziile, actiunile sau inactiunea sa pe informatiile continute în acest website îsi asuma raspunderea integrala pentru eventualele pierderi suferite.

    Fotografiile prezentate au caracter informativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului.

    Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara nevoia de instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

6. Conditii de garantie
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul Pmc Group Distributie S.R.L. prezentat in pagina de contact de catre Pmc Group Distributie S.R.L., prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Pmc Group Distributie S.R.L., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008 .La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos:
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Credit note (stornare produse)
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid (facturi persoana fizica) sau a unei imputerniciri (facturi persoana juridica).
Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar sau numerar doar la solicitarea expresa a clientului catre Departamentul Financiar.

7. RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se supune legiilor in vigoare precum si unei politici proprii de returnare in unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regasesc pe pagina dedicata - politica de returnare

8. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

LISTA SERVICE-URI AUTORIZATE

 

MARCA

GAMA PRODUSE

SERVICE AUTORIZAT

CONTACT

ACER

Laptop-uri

Samabit

Tel: 031.805.48.97 / Te1:021.222.67.35 /www.samabit.ro

 

ACER

Monitoare

Samabit

Tel: 031.805.48.97 / Te1:021.222.67.35 /www.samabit.ro

 

AOC

Monitoare

Restart

Site: www.restart.ro/contact/

APC

Ups-uri

APC Europe

www.apc.com/site/support/ro/en/warranty-services/ups-factory-warranty-status/ ; E-mail: apchutech@apc.com

ASUS

Laptop-uri

Euro Service Center

Site: www.esc-it.ro/

ASUS

Desktop-uri

Euro Service Center

Site: www.esc-it.ro/

ASUS

Monitoare

Euro Service Center

Site: www.esc-it.ro/

BENQ

Toată gama

Darer

www.darer.ro/garantii-si-service-c2/service-a6/

BROTHER

Imprimante, Multifunctionale

Sistec

http://www.sistec.ro/ro/formular-service/

CANON

Foto, Video, TV

Cris Professional Service

www.crisprofessionalservices.ro/

CANON

Imprimante, Multifuntionale

Sistec

http://www.sistec.ro/ro/formular-service/

DELL

Laptop-uri

liruc

Site: www.iirucservice.ro/contact-2/

DELL

Desktop-uri

liruc

Site: www.iirucservice.ro/contact-2/

DELL

Monitoare

liruc

Site: www.iirucservice.ro/contact-2/

EPSON

Toată gama

MB Distribution

Site: www.mbd.ro/

FUJIFILM

Foto, Video

Cardinal Top Systems

Tel: 021.230.09.82;

Site:

www.cardinaltopsystems.ro/

HP

Imprimante, 

Multifuntionale

Parteneri service HP

Site. www8.hp.corn/ro/ro/contact

hp/parteneri/service.html

HP

Laptop-uri (cu exceptia

PAVILION, COMPAQ)

Qnet

www.qnet.ro/contact-qnet

HP

Laptopuri MODELELE:

PAVILION, COMPAQ

Cordon Electronics

www.cordongroup.ro/index.php?pg=accueil

LENOVO

Laptop-uri - gama  IDEAPAD

Depanero

Site: www.depanero.ro/

LENOVO

Desktop-uri - gama

 IDEAPAD

Depanero

Site: www.depanero.ro/

LG

Monitoare

ESD (Electronics Suppor Division)

Site: www.esd-rom.ro/web/contact.html

LG

Televizoare

ESD (Electronics Suppor Division)

Site: www.esd-rom.ro/web/contact.html

KONIKA MINOLTA

Imprimante, Multifuntionale

Centre autorizate Konika Minolta

www.konicaminolta.ro/ro/business-solutions/suport/service-si-garantie.html

MIO

GPS

VSP

Site: www.vspdata.ro/date-de-

contact/

MSI

Laptop-uri

Restart

Site: www.restart.ro/contact/

PACKARD BELL

Laptop-uri

SamaBit

Tel: 031.805.48.97 / Te1:021.222.67.35 /www.samabit.ro

PHILIPS

Monitoare

Restart

Site: www.restart.ro/contact/

PHILIPS

Televizoare

ESD (Electronics Suppor Division)

Site: www.esd-rom.ro/web/contact.html

SAMSUNG

Imprimante, Multifuntionale

Deck Computers, ESD

Site: www.deck.ro sau Site: www.esd-rom.ro/web/contact.html

SAMSUNG

Televizoare

ESD (Electronics Suppor Division)

Site: www.esd-rom.ro/web/contact.html

SONY

Laptop-uri

Centre autorizate Sony

Site: www.sony.ro/support

SONY

Foto-Video

Centre autorizate Sony

Site: www.sony.ro/support

SONY

Televizoare

Centre autorizate Sony

Site: www.sony.ro/support

TOSHIBA

Laptop-uri

Restart

Site: www.restart.ro/contact/

WACOM

Tablete Grafice

MGT Educational

Site: www.mgt.ro/contact.html

XEROX

Toată gama

Parteneri Service XEROX

Site: www.xerox.ro/parteneri/parteneri.service/4/

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 22.06.2017