iRobot Roomba s9+ (s9558), Li-ion, Consum 48Wh, Golire automata gunoi, WiFi, Senzori scari, Negru/ auriu, 0.55L

Cod ForIT: 416750 Cod produs: s955840

4.850,48 lei

Disponibilitate:
la cerere, in 7 zile

Livrare in Bucuresti: Gratuita
Livrare in tara: 19,99 lei

Costul include kg suplimentare.

Livrare

Garantie: 24 luni.

Adauga in lista de comparatie
Oney 3x4x
Plata in 3 sau 4 rate prin card bancar de debit. Rapid și ușor cu Oney, mai multe detalii.

Descriere:

Aspirator robot iRobot Roomba s9+ (s9558), Li-ion, Consum 48Wh, Golire automata gunoi, WiFi, Senzori scari, Negru/ auriu, 0.55L

ASPIRATOR ROBOT IROBOT ROOMBA S9+, 90L, NAVIGATIE IADAPT, 3 TREPTE AEROFORCE, NEGRU-AURIU

Aspirator iRobot Roomba s9, isi arunca singur gunoiu, se conecteaza la WiFi, putere de aspirare mare, 2 perii de cauciuc multi-suprafata, ideal pentru animale de companie, invata casa si se adapteaza spatiului, cos gunoi lavabil.

Datorita inovatiilor tehnologice cu care este dotat, robotul aspirator Roomba s9 + stabileste un record in ceea ce priveste curatarea automata a casei.

Designul inovativ Edge maximizeaza capacitatea robotului de a curata colturile si zonele de-a lungul mobilierului. Datorita sistemului sau de navigatie iAdapt 3.0 unic, cu cartografiere inteligenta Imprint si tehnologie vSLAM, aspiratorul poate naviga fara gres si curata orice spatii, oricat de mari ar fi acestea. Fiindca recunoaste unde se afla covoarele, creste puterea de aspirare cand le curata, folosind functia Power Boost. De asemenea, isi descarcarca automat murdaria in statia de incarcare a bateriei si descarcare a gunoiului Clean Base. Ceea ce il diferentiaza de toate celelalte produse este capacitatea Roomby s9 + de a comunica si coopera cu mopul robot iRobot Braava m6.

 

Functii premium Roomby s9+:
  • Navigare iAdapt 3.0 cu mapare inteligenta a Imprint™ si tehnologie vSLAM;
  • Comunicare cu mopul robot Braava m6;
  • Dimensiune nelimitata a zonei de curatare;
  • Curatare speciala in colturi Special Edge;
  • Perii de cauciuc Aeroforce cu 30% mai late;
  • Functie Power Boost;
  • Aruncare automata a gunoiului in Clean Base - Containerul de eliminare automata a murdariei;
  • Sistem de curatare AeroForce Premium in 3 Etape;
  • Perie laterala unica cu 5 brate;
  • Control extins folosind aplicatia iRobot HOME;
  • Planificare inteligenta a curateniei.

Functii de baza:

  • Sistem care previne incurcarea cablurilor;
  • Dirt Detect, detectare a murdariei acustic si optic;
  • Indicator cos plin;
  • Sistem care impiedica robotul sa cada de pe scari;
  • Cos de colectare murdarie lavabil;
  • Incarcare in timpul curatarii;
  • Baterie Li-Ion.
Despre iRobot

iRobot, liderul mondial al companiilor de roboti casnici, proiecteaza si construieste roboti care permit oamenilor sa faca mai mult atat in interiorul cat si in afara casei. iRobot a creat categoria robotilor aspirator odata cu lansarea robotului aspirator Roomba in 2002. Pana astazi, iRobot a vandut peste 25 de milioane de roboti in intreaga lume. Linia de produse a companiei iRobot, incluzand familia Roomba si familia Braava de roboti mop, ofera tehnologii proprii si concepte avansate in domeniul curatarii, cartografierii si navigarii. Inginerii iRobot construiesc un ecosistem de roboti si tehnologii pentru case inteligente.

Podele mai curate. In fiecare zi. Doar apasand un buton! Roomba se ocupa de mentinerea podelelor curate in permanenta, astfel incat tu sa te poti concentra pe orice altceva iti doresti. Praful si murdaria zilnica sunt o sarcina care nu se termina niciodata, asa ca e timpul sa faceti cunostinta cu robotul aspirator iRobot Roomba s9 + - pentru colturi, margini si detaliile dintre ele. Cu putere de aspirare marita* elimina murdaria si resturile. Tehnologia PerfectEdge curata in colturi si de-a lungul marginilor. Periile de cauciuc duble multi-suprafete sunt acum cu 30% mai late**, ele se adapteaza si se coboara la nivelul covoarelor si al pardoselilor. 99% dintre alergeni, polen si mucegai sunt prinsi si blocati in Clean Base fara a scapa inapoi in aer. Tehnologia Imprint permite robotului aspirator s9 + sa mapeze si sa invete casa in care face curat, astfel incat sa o abordeze optim. In plus, robotul Roomba s9 + isi arunca singur murdaria, astfel incat tu nu trebuie sa te mai gandesti la curatenie timp de saptamani la rand.

Mai bine de 25 de ani, iRobot a fost pionierul global in industria robotica si a robotilor de larg consum. Robotii nostri aspirator Roomba sunt proiectati folosind tehnologie inovatoare si expertiza in robotica pentru a va oferi produse optimizate sa va curete complet podelele.

 

* in comparatie cu sistemul AeroVac al seriei Roomba 600.

** in comparatie cu Roomba Seria 600.

NAVIGARE IADAPT 3.0 CU CARTOGRAFIERE INTELIGENTĂ IMPRINT

Cel mai avansat sistem de navigare cu camere iAdapt 3.0 este capabil sa curete perfect zonele de marimi nelimitate. Folosind tehnologia avansata de navigatie vSLAM, robotul primeste peste 2304000 de seturi de date pe secunda si, datorita tehnologiei sale inteligente de mapare Imprint, poate recunoaste fiecare incapere in parte. De indata ce Roomba salveaza harta in aplicatie, puteti seta granitele camerelor individuale, le puteti denumi si puteti seta un program de curatare pentru fiecare camera. Astfel, aveti un control absolut asupra programului si a camerelor in care sa curete robotul. Robotul are capacitatea de a salva pana la 10 harti de etaje diferite.

SISTEM PREMIUM DE CURATARE IN 3 ETAPE AEROFORCE

iRobot Roomba S9 este echipat cu Sistemul de curatare In 3 Etape patentat AeroForce, care concentreaza fluxul de aer in spatiul ingust dintre periile rotative. Aceasta confera o acceleratie mare a aerului si, in combinatie cu un motor extrem de eficient, puterea de aspiratie este marita de pana la zece ori*.

1.Perie laterala premium

Aceasta perie laterala special curbata are 5 brate si poate curata perfect locurile din jurul mobilierului dvs., de-a lungul peretilor, in colturi, precum si in alte locuri, altfel greu de accesat.

2.Doua perii contra-rotative AeroForce late

Sistemu brevetat din doua perii de cauciuc care se rotesc una contra celeilalte cu caneluri speciale care colecteaza murdaria de pe toate tipurile de pardoseli dure si covoare. Pe podelele dure, periile conduc mizeria direct la cosul de colectare. La curatarea covoarelor, murdaria este mai intai eliberata din fibrele de covor si apoi colectata. Periile Roomba s9 sunt latite cu 30%, si astfel Roomba poate curata cu pana la 30% mai repede decat modelele inferioare.

3.Motor puternic de aspirare

Aspirarea prafului fin este asigurata de un puternic motor de aspirare. Filtrarea aerului este executata de un filtru AeroForce extrem de eficient, care capteaza 90% din alergeni si polen.

* in comparatie cu seria iRobot Roomba 600

GOLIREA AUTOMATA A COSULUI DE GUNOI IN CLEAN BASE - CONTAINERUL DE ELIMINARE EUTOMATA A MURDARIEI

Golirea automata a cosului de gunoi ofera confort fara precedent. Cu Roomba i7 si statia de incarcare Clean Base, uiti de curatenie timp de cateva saptamani la rand. Sacul de murdarie de unica folosinta din cadrul Containerului de eliminare automata a murdariei poate retine continutul a pana la 30 de cosuri de gunoi ale robotului. Golirea sa practica impiedica dispersarea prafului si a murdariei in mediul inconjurator. Indicatorul de pe statie avertizeaza cand este timpul sa fie inlocuit.

FUNCTIA KEEP OUT ZONES

Roomba s9 + recunoaste cand intra pe covor si, datorita functiei Power Boost, maximizeaza automat capacitatea de aspirare de pana la patruzeci de ori *. Functia Power Boost poate fi controlata si folosind aplicatia iRobot Home, care permite configurarea puterii de aspirare in 4 moduri diferite.

COMUNICARE CU MOPUL ROBOT IROBOT BRAAVA JET M6

Roomba s9 + poate comunica cu mopul robot Braava jet m6. Cu aceasta functie revolutionara, intai Roomba aspira spatiul, dupa care trimite automat instructiuni catre Braava, care va curata cu mopul zona aspirata de Roomba. O combinatie dintre acesti doi roboti asigura curatarea complexa a podelei, fara a fi nevoie sa fiti in preajma, oferind astfel un confort fara precedent in curatenia casei.

FUNCTIA KEEP OUT ZONES

Functia Keep Out Zones va permite sa selectati un numar nelimitat de zone din casa dvs. pe care Roomba le va ocoli atunci cand curata. Acestea pot fi selectate in harta casei, in aplicatia iRobot HOME. O dimensiune minima a unei astfel de zone este de 60x60 cm. Aceasta functie este utila, de exemplu, pentru protejarea zonei cu apa si mancare pentru caine. Aceasta functia inlocuieste Peretii virtuali, care au fost utilizati la robotii din generatiile anterioare.

Incarcarea in timpul curateniei

Roomba monitorizeaza inteligent starea bateriei si, daca este necesar, se indreapta spre statia de incarcare pentru a se incarca. Dupa incarcare, continua curatenia de acolo de unde a lasat-o.

Baterie Li-Ion

Avantajul acestei baterii este capacitatea ridicata de 3300mAh si durata de viata indelungata.

Senzori care impiedica caderea

Senzorii plasati pe partea inferioara a robotului recunosc zonele cu diferente de inaltime si impiedica accidentele precum caderea robotului pe scari.

Cu aplicatia mobila iRobot HOME, poti sa faci curat de oriunde

Chiar daca esti la serviciu sau in vacanta, poti sa incepi curatenia utilizand un smartphone sau o tableta. Doar apasa butonul CLEAN si robotul va porni. In plus, aplicatia iRobot HOME vine cu multe functii utile si informatii importante.

Functii:

1.Cartografiere Inteligenta Imprint

In primul rand, Roomba cartografiaza cu atentie spatiul in care este pus sa curete. Dupa ce harta spatiului a fost salvata in aplicatie, poti seta limitele fiecarei incaperi si poti stabili ce nume are fiecare incapere. Robotul poate salva pana la 10 harti diferite. Astfel, ai control total asupra curatarii spatiului.

2.Planificarea curateniei

Datorita tehnologiei Imprint, poti seta un program de curatare pentru fiecare camera in functie de nevoile tale.

3.Curatare dubla

Roomba curata toate suprafetele de doua ori. Curatenia aprofundata este apreciata mai ales in casele cu copii mici sau animale de companie.

Informatie:

1.Intretinerea robotului

Aplicatia va va anunta cand trebuie sa fie aruncat cosul de colectare si cand trebuie sa fie curatate perii sau alte parti ale robotului. Aplicatia include, de asemenea, instructiuni despre modul in care trebuie efectuata o astfel de intretinere.

2.Ajutor

Sectiunea Ajutor ofera raspunsuri la intrebarile cele mai frecvente. Mai mult, ofera videoclipuri cu instructiuni sau contacte de asistenta tehnica. De asemenea, include un manual pentru familiarizarea rapida cu produsul.

3.Istoric

Aplicatia inteligenta iRobot HOME app salveaza statistici din istoricul ciclurilor de curatare individuale.

Sistem anti-incurcare

Cand proiecteaza, iRobot are in minte o gospodarie obisnuita, motiv pentru care si-a echipat aspiratoarele robot cu o functie care impiedica incurcarea in cabluri sau franjuri de covoare.

Cos de colectare gunoi AeroForce ce poate fi spalat

Roomba are un recipient de colectare a gunoiului care este lavabil. Acest lucru face ca mentenanta robotului sa fie mult mai usoara.

Programul SPOT - solutia ideala pentru curatarea unei zone mici

Programul SPOT iti va face matura si farasul exponate de muzeu. De acum inainte, daca versi zahar in bucatarie sau daca vrei sa cureti doar zona de intrare in casa, activeaza programul SPOT si robotul va curata cu atentie un spatiu de doar 1 m² in diametru.

Bara de protectie cu atingere gentila

Bara de protectie cu atingere gentila este delicata cu mobilierul tau. Cu ajutorul ei, robotul stie sa faca diferenta intre obstacolele reale si obstacolele aparente (cum ar fi draperiile si cuverturile). Astfel, robotul curata eficient chiar si sub pat sau in jurul perdelelor si draperiilor.

Specificatii:

  • Specificatii Tehnice Generale
    • Tip aparat
      Robot
    • Model
      S9+
    • Linia / Gama / Seria
  • Detalii Produs
  • Caracteristici Smart
    • Functie de mapare
      Da
    • Confirmari vocale
      Da
    • Programare
      Da
    • Wi-Fi
      Da
    • Zid virtual
      Da
    • Senzor anti-cadere
      Da
    • Control prin aplicatie
      Da
  • Alte Detalii
    • Culoare
      Auriu-Negru

Produsele prezentate sunt comercializate in ambalajul original al producatorului. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site, acestea se pot modifica in functie de actualizarile producatorilor fara anuntarea prealabila a utilizatorilor.

Cod produs: #416750 | Cod producator: iRobot s955840

Rating general al produsului:

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza S.C. PMC Group Distributie S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin S.C. PMC Group Distributie S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate S.C. PMC Group Distributie S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • c. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta etc);
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip "in ear" si casti cu microfon);
  • e. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica, etc.)
  • f.  Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
  • g. Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite
  • h. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • i. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • j. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • l. Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea pe toate produsele, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor finalizate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice
  • Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura
  • Produse pentru bucatarie si servire
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • Produsele Ninebot si Segway pot fi testate, verificate in modul "Demo". In cazul in care ati activat seria unica de inregistrare a produsului prin intermediul aplicatiei Segway-Ninebot, si doriti sa-l returnati in termenul legal de 14 zile conform O.G.34/2014, acesta necesita inlocuirea unor componente hardware considerabile ca pret, situatie ce conduce astfel la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35-50 % in functie de model. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului.
  • Solid State Drive (SSD) - in functie de gradul de utilizare a produsului dat retur, valoarea acestuia va fi diminuata cu un procent direct proportional cu “SSD Life-Left” (capacitatea de utilizare - scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei). Utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare - scriere\rescriere.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor la magazinul ForIT se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Pentru returnarea produselor prin curierat, va rugam sa efectuati expedierea acestora prin orice mijloc de expeditie, cu serviciul de Deschidere Colet.

Documente necesare pentru retur:

-Factura fiscala;

-Certificat garantie.

 

Adresa: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123

Telefon de contact: 021.555.92.70

Mentiune

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dretului de retur.

 

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. 

Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "RETUR" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!

Livrare Bucuresti:

Gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei.

Comenzi mai mici de 250 de lei - cost transport 15 lei

Livrare in tara:

Livrarea se face contra cost (Fan Courier sau Sameday).

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

 

Termenii de livrare:

  1. In stoc depozit - livrare 24-72H
  2. In stoc furnizor - livrare in 2-5 zile lucratoare
  3. La cerere in 2 zile (In stoc furnizor) - livrare in 2-5 zile lucratoare
  4. La cerere in 4 zile (In stoc furnizor) - livrare in 4-7 zile lucratoare
  5. La cerere in 5 zile (In stoc furnizor) - livrare in 5-8 zile lucratoare
  6. La cerere in 7 zile (In stoc furnizor) - livrare in 7-12 zile lucratoare

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Disponibilitatea produselor se actualizeaza de doua ori pe zi, mentionam ca pot surveni modificari de stoc fara a fi anuntati in prealabil.

PMC Group Distributie SRL face eforturi zilnice pentru a mentine informatia referitoare la stoc, cat mai actuala, aceasta situatie se aplica pentru produsele aflate in stocul furinizorilor ( punctele 2.3.4.5.6 ).

Pentru comenzile cu ridicare din showroom, produsele sunt rezervate din stoc pentru 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat. 

Colete:

    19,99 Lei - in limita a 6kg (TVA inclus)
    1,19 Lei - fiecare Kg aditional

Costuri aditionale:

    1,19 lei - fiecare Km suplimentar ( in cazul expeditiilor efectuate in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor in care Fan Courier are colaboratori)
    5,95 lei Deschiderea coletului la livrare

1. Numerar (la punctul de lucru sau la livrare in Bucuresti)

- Produsele se platesc in momentul ridicarii de la sediu pentru ridicare personala sau curierului www.forit.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.

 

2. Cu cardul (la punctul de lucru sau online)

3. Ordin de plata

- Se emite o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un agent ForIT. Datele pentru plata prin ordin bancar se vor regasi pe factura proforma.
- Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la punctul de lucru dupa confirmarea intrarii banilor in contul bancar al ForIT.

RO07INGB0000999905206872

ING Office Unirii

4. Ramburs

- Se platesc produsele curierului care livreaza (Fan Courier sau Agent ForIT in Bucuresti) impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

5. Trezorerie

- Se platesc in contul din trezorerie de catre toate institutiile statului sau bugetare.

Cont IBAN: RO35TREZ7005069XXX010787
Trezoreria Municipiului Bucuresti 

ATENTIE! PLATILE IN CONTUL DE TREZORERIE SE FAC DOAR DE CATRE INSTITUTIILE BUGETARE !!!

 

6. In rate prin Credius

- Toate informatiile pentru achizitionarea produselor in rate prin Credius, pot fi gasite aici.

7. Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin   

Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.


Pasii sunt simpli:


1. selectezi ca Metoda de plata, varianta " Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin TBI Bank si finalizezi comanda
2. vei fi redirectionat in pagina TBI – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferul
3. vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate si valoarea lunara dorite
4. te identifici la distanta pe baza cartii de identitate in original
5. semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF de minim 3 luni
6. dupa aprobare, noi iti livram comanda.