Smartwatch Zeblaze Stratos 2 (Blue)

Cod ForIT: 489961 Cod produs: 35926

295,97 lei

Disponibilitate:
la cerere, in 7 zile

Livrare in Bucuresti: Gratuita
Livrare in tara: 19,99 lei
Livrare

Garantie: 24 luni.

Adauga in lista de comparatie

Descriere:

Smartwatch Zeblaze Stratos 2 (Blue)

Ceasul inteligent Zeblaze Stratos 2 vă va revoluționa ziua. Dispune de un ecran AMOLED de 1,3 inchi cu o rezoluție de 360 ​​x 360 pixeli, care acceptă funcționalitatea Always On Display și permite personalizarea cadranului. Bateria sa ofera pana la 25 de zile de utilizare la o singura incarcare, iar rezistenta la apa de 5 ATM asigura fiabilitate in orice situatie. Ceasul oferă, de asemenea, GPS încorporat compatibil cu diverse sisteme de navigație, ceea ce îl face ideal pentru persoanele active. De asemenea, permite monitorizarea stării de sănătate 24 de ore, inclusiv nivelurile SpO2, măsurarea ritmului cardiac, analiza somnului și evaluarea nivelului de stres. În plus, o aplicație dedicată oferă acces la multe funcții practice.

Zeblaze/Stratos-2-Blue/12

Afișaj de înaltă calitate

La proiectarea ceasului inteligent Zeblaze Stratos 2, accentul a fost pus pe nevoile pasionaților de aer liber. Ecranul AMOLED de 1,3 inchi cu o rezoluție de 360x360 pixeli și o densitate de 326 PPI asigură o calitate excepțională a imaginii și o lizibilitate în diferite condiții de iluminare. Designul atent al ceasului și raportul ridicat ecran-corp de 85,2% maximizează suprafața de afișare, păstrând în același timp dimensiunile compacte, perfecte pentru un stil de viață activ în aer liber. În plus, dispozitivul oferă o funcție Always On Display și puteți personaliza cadranul ceasului în funcție de preferințele dvs. sau de starea de spirit actuală, cu o alegere de peste 100 de opțiuni, inclusiv opțiunea de a încărca propria fotografie!

Zeblaze/Stratos-2-Blue/5

Modul GPS integrat

Căutați un partener de încredere pentru aventurile voastre extreme? Stratos 2 este echipat cu un modul GPS avansat compatibil cu sistemele GPS, GLONASS, Galileo și Beidou, garantând o precizie excepțională a locației oriunde. Navigarea de precizie în 4 moduri diferite permite planificarea detaliată a rutei și ajungerea la destinație. Indiferent dacă cuceriți vârfuri sau navigați în jungla urbană, ceasul inteligent Zeblaze vă va ghida cu o precizie excepțională!

Zeblaze/Stratos-2-Blue/8

Suport de formare

Vrei să te asiguri că fiecare antrenament te aduce mai aproape de obiectivele tale? Ceasul inteligent Zeblaze monitorizează eficacitatea planului de antrenament, ajustându-se automat la intensitatea exercițiilor pentru a maximiza productivitatea și a preveni supraantrenamentul. De asemenea, oferă funcții de urmărire pentru diferite activități în interior și în aer liber, inclusiv alergare, ciclism, înot, alpinism, yoga, antrenament de forță și multe altele, permițându-vă să personalizați antrenamentele în funcție de preferințele și obiectivele dvs. personale. În plus, dispozitivul urmărește și înregistrează numărul de pași făcuți și caloriile arse. Stratos 2 este un partener care te inspiră să rămâi activ și să obții rezultate optime.

Zeblaze/Stratos-2-Blue/11

Gardianul dumneavoastră de sănătate

Cu senzori biometrici avansați și un monitor al ritmului cardiac, ceasul inteligent Zeblaze vă monitorizează cu precizie sănătatea, inclusiv ritmul cardiac atât în ​​timpul activității, cât și în timpul odihnei, cu modificările ritmului cardiac înregistrate pe un grafic săptămânal. În plus, măsoară nivelul de oxigen din sânge (SpO2) pentru a indica nivelul de oxigen din sânge. Modelul Stratos 2 oferă, de asemenea, o analiză completă a somnului, urmărind ciclurile de somn de-a lungul zilei. Dispozitivul oferă rapoarte detaliate despre somnul profund, somnul ușor și etapele somnului REM, ajutându-vă să vă îmbunătățiți calitatea odihnei pe timp de noapte.

Zeblaze/Stratos-2-Blue/10

Până la 25 de zile de utilizare

Stratos 2 este echipat cu o baterie eficientă de 300 mAh litiu-polimer, asigurând performanțe de lungă durată. În timpul utilizării zilnice, vă puteți bucura de funcționarea fiabilă a ceasului timp de până la 15 zile. Chiar și la utilizare intensivă, bateria ține 10 zile. Când utilizați GPS în mod continuu, dispozitivul poate rezista până la 40 de ore. Pentru cei care acordă prioritate economiilor maxime de energie, modul de economisire a energiei extinde timpul de utilizare la un impresionant de 25 de zile. Pentru a încărca ceasul inteligent folosind baza de încărcare magnetică inclusă, durează aproximativ 1,5 ore.

Zeblaze/Stratos-2-Blue/4

Design rezistent la apă

Zeblaze Stratos 2 este un ceas inteligent pregătit pentru toate provocările, inclusiv aventurile subacvatice. Cu ratingul său de rezistență la apă de 5 ATM, oferă protecție fiabilă până la 50 de metri sub apă. Așadar, îl puteți purta în timp ce înotați fără nicio grijă, în timp ce vă monitorizați progresul.

Zeblaze/Stratos-2-Albastru/3

Rămâneți în control

Îmbunătățiți-vă confortul zilnic cu smartwatch-ul Zeblaze! Modelul Stratos 2 vă permite să verificați prognoza meteo actuală, să vă sincronizați calendarul cu telefonul, să primiți notificări pentru mesaje noi și multe altele. Indiferent dacă ești într-o întâlnire, călătorești sau te antrenezi, cu ceasul, poți fi la curent fără a fi nevoie să scoți smartphone-ul din buzunar.

Zeblaze/Stratos-2-Blue/7

Aplicație dedicată

Eliberați întregul potențial al Zeblaze Stratos 2 cu aplicația InfoWear. Aplicația InfoWear oferă o analiză aprofundată a datelor din diverse surse, oferindu-vă acces la rapoarte de sănătate și activitate fizică și abilitatea de a gestiona dispozitivele inteligente. Aplicația este disponibilă pentru utilizatorii cu Android 4.4 sau iOS 8.2 și mai nou.

Zeblaze/Stratos-2-Albastru/1

Inclus în pachet:

  • Ceas inteligent Zeblaze Stratos 2
  • Baza de incarcare magnetica
  • Manual de utilizare

Specificatii:

Produsele prezentate sunt comercializate in ambalajul original al producatorului. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site, acestea se pot modifica in functie de actualizarile producatorilor fara anuntarea prealabila a utilizatorilor.

Cod produs: #489961 | Cod producator: Zeblaze 35926

Rating general al produsului:

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

S.C. PMC Group Distributie S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza S.C. PMC Group Distributie S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin S.C. PMC Group Distributie S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate S.C. PMC Group Distributie S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • c. Consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta etc);
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip "in ear" si casti cu microfon);
  • e. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, termometre, ingrijire cosmetica, etc.)
  • f.  Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
  • g. Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite
  • h. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • i. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • j. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • l. Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea pe toate produsele, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor finalizate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice
  • Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura
  • Produse pentru bucatarie si servire
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • Produsele Ninebot si Segway pot fi testate, verificate in modul "Demo". In cazul in care ati activat seria unica de inregistrare a produsului prin intermediul aplicatiei Segway-Ninebot, si doriti sa-l returnati in termenul legal de 14 zile conform O.G.34/2014, acesta necesita inlocuirea unor componente hardware considerabile ca pret, situatie ce conduce astfel la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35-50 % in functie de model. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului.
  • Solid State Drive (SSD) - in functie de gradul de utilizare a produsului dat retur, valoarea acestuia va fi diminuata cu un procent direct proportional cu “SSD Life-Left” (capacitatea de utilizare - scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei). Utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare - scriere\rescriere.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor la magazinul ForIT se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Pentru returnarea produselor prin curierat, va rugam sa efectuati expedierea acestora prin orice mijloc de expeditie, cu serviciul de Deschidere Colet.

Documente necesare pentru retur:

-Factura fiscala;

-Certificat garantie.

 

Adresa: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123

Telefon de contact: 021.555.92.70

Mentiune

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei/dretului de retur.

 

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. 

Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "RETUR" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!

Livrare Bucuresti:

Gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei.

Comenzi mai mici de 250 de lei - cost transport 15 lei

Livrare in tara:

Livrarea se face contra cost (Fan Courier sau Sameday).

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

 

Termenii de livrare:

  1. In stoc depozit - livrare 24-72H
  2. In stoc furnizor - livrare in 2-5 zile lucratoare
  3. La cerere in 2 zile (In stoc furnizor) - livrare in 2-5 zile lucratoare
  4. La cerere in 4 zile (In stoc furnizor) - livrare in 4-7 zile lucratoare
  5. La cerere in 5 zile (In stoc furnizor) - livrare in 5-8 zile lucratoare
  6. La cerere in 7 zile (In stoc furnizor) - livrare in 7-12 zile lucratoare

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Disponibilitatea produselor se actualizeaza de doua ori pe zi, mentionam ca pot surveni modificari de stoc fara a fi anuntati in prealabil.

PMC Group Distributie SRL face eforturi zilnice pentru a mentine informatia referitoare la stoc, cat mai actuala, aceasta situatie se aplica pentru produsele aflate in stocul furinizorilor ( punctele 2.3.4.5.6 ).

Pentru comenzile cu ridicare din showroom, produsele sunt rezervate din stoc pentru 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat. 

Colete:

    19,99 Lei - in limita a 6kg (TVA inclus)
    1,19 Lei - fiecare Kg aditional

Costuri aditionale:

    1,19 lei - fiecare Km suplimentar ( in cazul expeditiilor efectuate in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor in care Fan Courier are colaboratori)
    5,95 lei Deschiderea coletului la livrare

1. Numerar (la punctul de lucru sau la livrare in Bucuresti)

- Produsele se platesc in momentul ridicarii de la sediu pentru ridicare personala sau curierului www.forit.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.

 

2. Cu cardul (la punctul de lucru sau online)

3. Ordin de plata

- Se emite o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un agent ForIT. Datele pentru plata prin ordin bancar se vor regasi pe factura proforma.
- Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la punctul de lucru dupa confirmarea intrarii banilor in contul bancar al ForIT.

RO07INGB0000999905206872

ING Office Unirii

4. Ramburs

- Se platesc produsele curierului care livreaza (Fan Courier sau Agent ForIT in Bucuresti) impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

5. Trezorerie

- Se platesc in contul din trezorerie de catre toate institutiile statului sau bugetare.

Cont IBAN: RO35TREZ7005069XXX010787
Trezoreria Municipiului Bucuresti 

ATENTIE! PLATILE IN CONTUL DE TREZORERIE SE FAC DOAR DE CATRE INSTITUTIILE BUGETARE !!!

 

6. In rate prin Credius

- Toate informatiile pentru achizitionarea produselor in rate prin Credius, pot fi gasite aici.

7. Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin   

Alături de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.


Pasii sunt simpli:


1. selectezi ca Metoda de plata, varianta " Cumperi acum, platesti mai tarziu, prin TBI Bank si finalizezi comanda
2. vei fi redirectionat in pagina TBI – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferul
3. vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate si valoarea lunara dorite
4. te identifici la distanta pe baza cartii de identitate in original
5. semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe sms. Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF de minim 3 luni
6. dupa aprobare, noi iti livram comanda.